مشاور تحصیلی

مرکز مشاور تحصیلی تلفنی

مشاور تحصیلی

مرکز مشاور تحصیلی تلفنی

کلمات کلیدی

منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98

منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

کنکور ریاضی 99

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد 98

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98

سایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 99

انتخاب رشته کنکور سراسری

منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98

کنکور تجربی 99

اعلام نتایج کنکور ریاضی 98

کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

مشاوره تحصیلی تلفنی

میزان تاثیر معدل در آزمون کارشناسی ارشد 98

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 98 – 99

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

زمان و نحوه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98

نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 99

ثبت نام کنکور سراسری 99

۲۸ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

از آنجا که داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 98 ، قبلا در کنکور سراسری شرکت کرده اند، و با موضوع تاثیر معدل در کنکور آشنا هستند، این سوال برایشان پیش می آید که آیا در کنکور کارشناسی ارشد نیز، معدل مقطع کارشناسی موثر است یا خیر؟ به همین دلیل سوال در رابطه با “میزان تاثیر معدل در آزمون کارشناسی ارشد” به یکی از سوالات متداول داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 98 از مشاوران مرکز تهران مشاوره تبدیل شده است و ما برای رفع ابهام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سراسری 98 در رابطه با میزان تاثیر معدل در آزمون کارشناسی ارشد 98 تصمیم به نگارش این مطلب گرفتیم. در ادامه این مطلب به طور کامل به موضوع میزان تاثیر معدل در آزمون کارشناسی ارشد 98 پرداخته ایم.

  • شیوا تهرانی
  • ۰
  • ۰

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

پس از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد 98 در تاریخ 98/4/17 داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 شده اند می بایست در بازه زمانی مقرر یعنی از روز چهارشنبه مورخ 19 تیر 98 لغایت یکشنبه 23 تیر 98 به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به انتخاب رشته کارشناسی ارشد اقدام نمایند. حال ممکن است برخی از داوطلبان در بازه زمانی مقرر موفق به انجام انتخاب رشته نگردند. لازم است به اطلاع این دسته از داوطلبان برسانیم که معمولا هر ساله مهلت مجددی جهت انتخاب رشته کارشناسی ارشد درنظر گرفته می شود. مثلا زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال گذشته، 12 لغایت 19 خرداد 97 بود ولی به علت جا ماندن تعداد زیادی از داوطلبان، زمان انتخاب رشته تا 22 خرداد ماه تمدید شد. بنابراین به احتمال زیاد امسال نیز زمان انتخاب رشته تمدید خواهد شد. البته توصیه ما به شما داوطلبان گرامی این است که سعی کنید انتخاب رشته خود را در بازه زمانی اولیه (19 الی 23 تیر 98) انجام دهید، تا در صورت عدم تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 با مشکلی مواجه نشوید.

  • شیوا تهرانی
  • ۰
  • ۰

هر ساله آزمونی زیر نظر سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان جهت سنجش و جذب دانش آموزان با استعداد به مدارس تیزهوشان برگزار می گردد. از سال گذشته آزمون تیزهوشان ششم به هفتم حذف و جذب دانش آموزان در این مقطع از طریق جدول امتیازبندی و آزمونی به نام آزمون سنجش هوش انجام می گیرد. خانواده ها و دانش آموزان متقاضی ثبت نام آزمون سنجش هوش (برای مقطع ششم به هفتم) و همچنین خانواده ها و دانش آموزان متقاضی ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم نیازمند کسب اطلاعات به موقع در رابطه با این آزمون ها می باشند. به هیمن دلیل، تیم تهران مشاوره بر آن شد تا با راه اندازی کانال اطلاع رسانی تلگرام در محبوب ترین، پر مخاطب ترین و در دسترس ترین پیام رسان حال حاضر، تمامی اطلاعات لازم در رابطه با آزمون تیزهوشان را به اطلاع خانواده ها و دانش آموزان برساند، تا دانش آموزی بی اطلاعی از ورود به یکی از بهترین مدارس کشور، باز نماند. با عضویت در کانال تلگرام تیزهوشان، از آخرین اخبار مربوط به آزمون تیزهوشان مطلع گردید.

  • شیوا تهرانی
  • ۰
  • ۰

آزمون مدارس تیزهوشان برای ورود به دو مقطع اول و دوم متوسطه برگزار می شود. همانطور که می دانید آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان تغییر یافته است. ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم از تاریخ 16 الی 23 اردیبهشت 98 و ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم در بازه زمانی 19 فروردین تا 2 اردیبهشت 98 انجام شد. حال سوال اکثر داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون مدارس تیزهوشان در تماس هایی که با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره برقرار می کنند در رابطه با زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99 می باشد. به همین دلیل این مطلب را به “زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان” اختصاص داده ایم.

  • شیوا تهرانی
  • ۰
  • ۰
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

پس از اتمام زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99 دانش آموزان پایه ششم و نهم خود را برای برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان آماده می کنند. نکته مهمی که نباید در فرایند آمادگی آزمون مدارس تیزهوشان فراموش شود، دریافت به موقع کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان است. چرا که در صورت همراه نداشتن کارت ورود به جلسه، از حضور ورود داوطلب به محل برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد. بنابراین به دلیل اهمیت این موضوع، این مطلب را به “کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99” اختصاص داده ایم. پیشنهاد می کنیم این مطلب را با دقت و تا پایان مطالعه کنید. چنانچه در انتها سوال یا ابهامی برایتان باقی ماند، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره تماس بگیرید. مشاوران مرکز، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

  • شیوا تهرانی
  • ۰
  • ۰

از آن جا که هر سال پس از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان دانش آموزان و خانواده های آنان با استرس و بی صبرانه منتظر مشخص شدن نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان هستند. از این رو تصمیم گرفتیم قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان، جهت کاهش استرش دانش آموزان به زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 و همچنین زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم بپردازیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.


زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99

در ابتدا لازم به ذکر است که نتایج آزمون تیزهوشان ششم از طریق سایت hoosh.medu.ir منتشر خواهد شد. در رابطه با تاریخ انتشار نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نیز لازم به ذکر است که چون زمان برگزاری آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان در تاریخ 98/3/30 می باشد و حدودا 4 الی 6 هفته برای اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم زمان لازم است، بنابراین نتایج اواخر تیر و یا اوایل مرداد ماه منتشر خواهد شد. فعلا تاریخ دقیق اعلام نتایج مشخص نشده است. به محض اطلاع این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

  • شیوا تهرانی
  • ۰
  • ۰

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم و نهم آزمون وروردی مدارس تیزهوشان، پس از زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان بی صبرانه منتظر فرا رسیدن زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان هستند. زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان کارنامه ای برای داوطلبان صادر نمی گردد، بلکه وضعیت قبولی و یا عدم قبولی آن ها در سایت اعلام نتایج مشخص می شود. چند روز پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان کارنامه ای شامل تعداد سوال های صحیح و غلط، نمره کل اکتسابی و …برای دانش آموزانی که در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پذیرفته نشده اند، صادر خواهد شد. حال اگر داوطلبی داوطلبی نسبت به نتایج اعلام شده اعتراضی داشته باشد، می تواند اعتراض خود را ثبت و تقاضای رسیدگی مجدد نماید. در ادامه مطلب به چگونگی ثبت اعتراض خواهیم پرداخت.

  • شیوا تهرانی
  • ۰
  • ۰

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

هر ساله دانش آموزان پایه نهم به دلیل کیفیت و سطح علمی بالای مدارس نمونه دولتی نسبت به مدارس عادی، در آزمون ورودی این مدارس شرکت می کنند. طی سال های اخیر آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نمونه دولتی نهم به دهم با یکدیگر ادغام شده است. به همین دلیل امسال نیز دانش آموزان متقاضی ورود به مدارس دولتی در قالب یک آزمون همراه با دانش آموزان متقاضی ورود به مدارس تیزهوشان به رقابت پرداختند. دانش آموزان بسیاری در تماس با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره سوالاتی را در رابطه با زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم مطرح می کنند. برای دست یابی به پاسخ این پرسش ها و همچنین اطلاع از سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

  • شیوا تهرانی
  • ۰
  • ۰

آگاهی از زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری از مواردی است که برای داوطلبان جامانده از ثبت نام بسیار مهم است. داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری 98 را دارند از 24 بهمن تا 2 اسفند ماه 97 این امکان را خواهند داشت تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت هزینه ثبت نام برای تکمیل ثبت نام کنکور سراسری 98 خود اقدام نمایند. امکان مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری برای آن دسته از داوطلبانی که بنا به دلایل مختلف از ثبت نام اصلی کنکور سراسری 98 جا مانده اند توسط سازمان سنجش فراهم خواهد بود.بدین ترتیب در بازه زمانی مشخصی که توسط سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد داوطلبان این فرصت را خواهند داشت تا نسبت به ثبت نام کنکور سراسری 98 اقدامات لازم را انجام دهند.بنابراین متقاضیان می بایست پس از مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 98 و همچنین دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی و پرداخت هزینه ثبت نام کنکور سراسری 98 برای تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند.

  • شیوا تهرانی
  • ۰
  • ۰

معلمی یکی ازمشاغلی است که از محبوبیت بسیاری برخوردار است و هر ساله شاهد ثبت نام داوطلبان جهت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و ورود به عرصه معلمی هستیم.بنابراین متقاضیان می بایست برای ورود به عرصه معلمی بتوانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و مصاحبه نمره مطلوب را کسب نمایند.در این مقاله به تمامی جزئیاتثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 ، زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 ، شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 و … پرداخته ایم.

  • شیوا تهرانی